martes, 27 de octubre de 2009

QUI ETS TU?

A la classe de comunicació oral, escrita i digitalvam fer una pràctica per tal de treballar una mica l'exposició, que consistia en fer una foto que descrivis a un company o mitjançant aquesta, s'observès una característica del company triat.

Jo vaig triar a l'Eduard Muñoz, perquè és amb un dels primers companys amb el que vaig parlar i relativament amb el poc temps que hem tingut per observar algún tret característic, ja hem assolit un vincle, que l'anomenare un "2.15 nen".
Vaig triar aquesta foto, intentant reflectir una persona bastant alta, ja que la foto esta feta des d'un lloc alt, el turó de la rovira, l'unic lloc des d'on es veu barcelona en 360º . El cap de la meva gossa volia simbolitzar una cara de velocitat, ja que quan li toca el vent se li posa aquesta cara que sembla que estigui corrent més que un guepard, i en l'Edu, sempre m'ha fet gràcia la cara que posa quan va amb moto, i d'aqui el peu de foto que vaig triar: "la cara de velocitat d'aquest cadell com la d'un motorista novell", ja que l'Eduard és novell parlant de conduir motos. Fins aqui arriva el que jo tenia pensat descriure, però un cop vista la descripció que l'anna va fer també sobre l'Edu, em va fer gràcia que el reflectis amb un llum i dient que estava com un llum, perquè encara que no es pugui veure en la fotografía, la meva gossa està com un llum, i seria dir poc, i és una opinió que també tinc sobre l'Eduard, mai saps per on et sorprendrà, encara que moltes vegades em sorpren amb un... 2.15 NEN!

No hay comentarios:

Publicar un comentario