lunes, 30 de noviembre de 2009

La Catedral del Mar

A la classe del dimarts 3 de novembre, em va tocar llegir en veu alta.
La meva valoració personal és bastant bona, he de tenir en compte la pronunciació del fonema ll i controlar la velocitat.

Després de la lectura en veu alta en Josep, en Jordi i l'Aina ens van exposar el seu treball sobre l'actualitat educativa. El seu article ens parlava sobre les tasques domèstiques, i ens informava que la major part d'aquestes les realitzen les dones, i que ara amb la impartició de l'assignatura "educació per la ciutadania" volen donar als alumnes aquests valors, una necessitat donat el rumb que ha agafat la nostra societat.

Per acabar la sessió de seminari, havíem de portar un llibre que ens agüés agradat, i exposar-lo a la resta de companys, per tal de que cada un de nosaltres tingui un llistat de llibres que poden ser interessants.
Jo vaig portar La Catedral del mar, un llibre que hem vaig llegir fa un parell d'anys, però que em va agradar molt, perquè relata la història de diferents generacions d'una mateixa família en l'edat medieval a Barcelona, i s'observa el patiment i esforç dels primers, per a un futur benestant dels seus successors.

No hay comentarios:

Publicar un comentario