miércoles, 30 de diciembre de 2009

Debats

El tema dels debats l’hem iniciat veient un vídeo d’un dels debats de la lliga universitària de debats i seguidament amb les pautes del debat que nosaltres havíem de realitzar.

Primer de tot ens hem d’ajuntar en grups de 10 persones, i dintre d’aquest grup, fer meitat i meitat, 5 persones que defensaran el SÍ del tema triat i les altres 5 defensaran el NO. Cada grup tindrà un capità que serà l’encarregat d’organitzar la preparació del debat, un mínim de tres oradors, que són els encarregats d’exposar els arguments de la defensa, i la resta seran investigadors, que són els que podran fer preguntes als oradors de l'altre equip.

El debat ha d’estar dividit en 4 parts, introducció, arguments, contrarguments i conclusions. (Cada part ha de tenir una durada de 3 minuts).

Feta l’explicació del debat, procediré a explicar les sessions dels debats a classe.
Primer, parlar sobre els temes dels debats, dir que tots eren interessants i que ens influeixen en la nostra futura vocació, ser mestre. Això ens ha ajudat a fer una bona recerca i plantejar uns bons arguments per als debats.
I en segon lloc, parlar sobre els debats en si, i comentar que crec que tots hem fet un bon treball, una recerca i estructuració correcte de la informació i una bona preparació per a l’exposició dels debats.

Finalment havíem de fer una autoavaluació conjunta del grup, el que ens ha permès veure i comentar els defectes que hem tingut en la nostra realització del debat, en el meu cas, defensar el NO a la utilització dels uniformes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario